Tegninger i gave

Motivet helt til høyre er det egentlig en kjempedyktig og tidligere bekjent som har laget. Hun heter Rebekka Fylling og er  ekspert i å lage kunst med vakre blomstermotiv. Jeg har litt dårlig samvittighet for å prøve å gjenskape hennes verk. Det skal sies at jeg ikke benyttet meg av akvarell-ark når dette ble malt, dermed endte det ikke opp som noen gave likevel.

Jeg hadde noen kvelder hvor jeg ble sittende og tegne i flere timer for å få ferdig noen bilder. De ble gitt bort i gave til mine foreldre (som nå har flyttet inn i et nyoppusset hus). Det å gi bort egenproduserte tegninger er ikke noe jeg er helt komfortabel med, men som fattig student ble det mitt rimeligste alternativ. 

Det skal sies at ideen bak kunsten er "stjålet". Jeg har hentet inspirasjon (ideer/motiver) fra både etzy, instagram og society6

Kommentarer

Populære innlegg